i-worker - cijfergegevens verwerken (met MS Excel)
60 lestijden - Afstandsonderwijs - deels (waarvan 55% in afstandsonderwijs)
M | D | W | D | V | Z | Z | |
VM | |||||||
NM | |||||||
AV |
Na het volgen van de cursus kan je zelf vlot aan de slag met de basisfunctionaliteit van het rekenbladprogramma Excel. Volgende onderwerpen komen aan bod:
Een deel van de lessen is gepland op de campus volgens een vast lessenrooster.
Een deel van de lessen verwerk je zelfstandig via het online leerplatform, met actieve ondersteuning van jouw leraar.
Je krijgt meer informatie van jouw leraar bij de start van de lessen.
Daarnaast kan je in onze open leercentra terecht voor een rustige werkplek of eventuele extra ondersteuning.
Je beheerst de vaardigheden uit de modules Start to ICT (= Aan de slag met ICT + E-communicatie, internet en online diensten). Je behaalde het attest van deze modules (eindcertificaat Start to ICT) of je maakt de instapproef om dit te bewijzen.
Deze opleiding leidt tot het deelcertificaat van de module Cijfergegevens verwerken uit het studiegebied ICT en administratie (ontdek ook de andere modules van de diplomagerichte opleiding i-worker: groeipunt_traject_837.pdf)
Administratieve beroepen, studenten, leerkrachten, iedereen die met de MS office programma's wil leren werken
gespreide evaluatie
Inschrijvingsgeld | Prijs | |||
---|---|---|---|---|
90 EUR (*) |
Extra kosten | Aantal | Eenheidsprijs | Prijs | |
---|---|---|---|---|
Cursusgeld (verplichte aankoop) | 1 | 4,00 EUR | 4,00 EUR | |
* Mogelijke kortingen |
* Lessenrooster is onderhevig aan eventuele wijzigingen.
Weekdag | Datum | Contactles | Afstandsles | Buitenschools | Van | Tot |
---|---|---|---|---|---|---|
donderdag | 24/04/2025 | 09:00 | 12:00 | |||
donderdag | 01/05/2025 | Geen les | ||||
donderdag | 08/05/2025 | 09:00 | 12:00 | |||
donderdag | 15/05/2025 | 09:00 | 12:00 | |||
donderdag | 22/05/2025 | 09:00 | 12:00 | |||
donderdag | 29/05/2025 | Geen les | ||||
donderdag | 05/06/2025 | 09:00 | 12:00 | |||
donderdag | 12/06/2025 | 09:00 | 12:00 |