i-worker @home - content integreren
60 lestijden - Afstandsonderwijs - volledig (waarvan 100% in afstandsonderwijs)
In deze cursus leer je gegevens efficiënt beheren en automatiseren in Ms Excel, Word, Powerpoint, Publisher en Outlook.
De klemtoon ligt op de relatie en integratie tussen de Microsoft Office-programma’s onderling.
Aan de hand van een op de praktijk geïnspireerde casestudie, leer je zo doeltreffend mogelijk professionele administratie voeren.
Je leert onder meer :
Je verwerkt alle lessen zelfstandig via het online leerplatform tegen de vooropgestelde einddata. Hierbij kan je rekenen op de actieve ondersteuning van jouw leraar.
Je krijgt meer informatie van jouw leraar bij de start van de lessen.
Daarnaast kan je op de campussen in onze open leercentra terecht voor een rustige werkplek of eventuele extra ondersteuning.
Je beheerst de vaardigheden uit de modules Start to ICT (= Aan de slag met ICT + E-communicatie, internet en online diensten). Je behaalde het attest van deze modules (eindcertificaat Start to ICT) of je maakt de instapproef om dit te bewijzen.
Deze opleiding leidt tot het deelcertificaat van de module Content integreren uit het studiegebied ICT en administratie (ontdek ook de andere modules van de diplomagerichte opleiding i-worker: groeipunt_traject_837.pdf).
permanente evaluatie
Inschrijvingsgeld | Prijs | |||
---|---|---|---|---|
90 EUR (*) |
Extra kosten | Aantal | Eenheidsprijs | Prijs | |
---|---|---|---|---|
Cursusgeld (verplichte aankoop) | 1 | 4,00 EUR | 4,00 EUR | |
* Mogelijke kortingen |