Office integratie @home
60 lestijden - Afstandsonderwijs - volledig (waarvan 100% in afstandsonderwijs)
Na het volgen van de cursus beschik je over de kennis en vaardigheden om vlot en zelfstandig:
Je verwerkt alle lessen zelfstandig via het online leerplatform tegen de vooropgestelde einddata. Hierbij kan je rekenen op de actieve ondersteuning van jouw leraar.
Je krijgt meer informatie van jouw leraar bij de start van de lessen.
Daarnaast kan je op de campussen in onze open leercentra terecht voor een rustige werkplek of eventuele extra ondersteuning.
De opleiding iWorker bestaat uit verschillende modules die in een bepaalde volgorde moeten worden gevolgd. Dit betekent dat je eerst moet slagen voor bepaalde modules alvorens je in de vervolgmodule kunt inschrijven.
Om te starten met de module Office integratie of Content integreren moet je eerst slagen voor de modules Aan de slag met ICT, E-communicatie, internet en online diensten en Eenvoudige content aanmaken. Je kan de competenties uit de modules Aan de slag met ICT, E-communicatie, internet en online diensten en Eenvoudige content aanmaken ook aantonen door het afleggen van 3 toelatingsproefjes.
Vlot kunnen werken met Word, PowerPoint en Excel.
Je hebt een basiskennis Nederlands.
Deze opleiding vormt ook een onderdeel van de diplomagerichte opleiding iWorker. Heb je alle modules uit deze opleiding gevolgd, behaal je het certificaat ICT en administratie.
Wil je graag ook een diploma secundair onderwijs behalen?
Combineer deze opleiding met de modules van Aanvullende Algemene Vorming en behaal het diploma secundair onderwijs ICT en administratie.
De cursus Office integratie of Content integreren is bestemd voor wie gegevens wil leren uitwisselen met Microsoft Office bestanden.
Gespreide evaluatie
Inschrijvingsgeld | Prijs | |||
---|---|---|---|---|
90 EUR (*) |
Extra kosten | Aantal | Eenheidsprijs | Prijs | |
---|---|---|---|---|
Cursusgeld (verplichte aankoop) | 1 | 4,00 EUR | 4,00 EUR | |
* Mogelijke kortingen |
Deze opleiding is 100% online.